Titanic utställning

Hej 💓
 
Sitter i mitt kök med en kopp kaffe, sov ca 5h i natt så är rätt så trött! Men mellan 11.00-16.00 kommer mina hyresvärdar upp och ska fixa med ventilationen, vet dock inte om dom kommer just idag eller under veckan, så man får vara uppe och redo varje dag kl 11.00 denna vecka, kan ju hoppas att dom kommer idag, så att man får det gjort, gillar inte och ha okända folk uppe i min lägenhet haha 
 
Har varit en bra helg annars för mig. I lördags var jag och min storebror i göteborg och gick på titantic utställningen. Var häftigt och se riktiga föremål så som biljetter, klockor, ringar osv som personer på båten hade haft på sig och höra deras personliga berättelser.
 
Efter utställningen gick vi till nordstan och åt på en pasta & pizza buffé och sedan åkte vi hem, hade väl gärna stannat längre i göteborg, inte ofta man är där, men får nog bli till våren/sommaren när det är lite ljusare ute och bättre väder, så kan man strosa runt mer i göteborg, när vi var där öste regnet ner och så blir det ju så mörkt så snabbt.