Vårkänslor

 
Hej 💗
 
I veckan har det känts som vår och solen har värmt lite i alla fall. Jag blir så glad och får så mycket energi utav solen, så härligt! får hoppas att det håller i sig nu bara! 
 
Min vecka har annars varit lugn. I onsdags var jag på ett möte i Borås och så har jag röjt upp/vårstädat här hemma, så imorgon blir det till tippen och så ska jag skänka iväg vissa saker också.
 
Just nu tittar jag på talang och äter morötter med dipp, ska försöka och gå ner mina 10 kilo som jag gick upp under sommaren, så nu blir det och äta mer nyttiga snacks och hålla mig till husmanskost, denna gång ska jag gå ner i vikt på ett bra och hälsosamt sätt och inte svälta mig själv.
 
Sitter på mycket tankar och känslor nu också, men ingenting som inte går att hantera. Är en person som grubblar väldigt mycket, så är nog bara vanlig grubberi för mig haha