30/1

 
Hej 💕
 
Evigheter sen man skrev här inne. Mitt internet har krånglat och bara haft internet på mobilen, så då har det inte blivit av att logga in här och skriva.
 
Både jul & nyår har passerat. Under julen och nyår umgicks jag med min bror och vänner till honom. Blev en lugn nyår för min del. 
 
Och nu har hela januari gått. Varit en lugn månad för mig, umgåtts mycket med Linn och fått tillbaka energin igen och mår betydligt bättre nu än vad jag gjorde slutet av 2018.
 
Har som "nyårslöfte" att jag minst en gång i månaden ska göra något extra kul, komma iväg på något extra. Denna månad har det inte blivit något, då jag inte har hittat något som jag vill gå på, göra osv men i februari och dom andra månadena hoppas jag att det kan bli av!
 
Nu när jag har bredband, så ska jag mysa ner mig i soffan och titta på serier. Har tvättat och städat hela dagen idag, så det kan jag med gott samvete göra ikväll. 
 
Ska försöka och skriva lite mer här inne 💗