Det kan bara bli bättre

 
Hej juli månad.
 
Även om det känns som om alla mina drömmar och mål är på flera mils avstånd, så vet jag att jag en dag kommer lyckas.
Det är kämpigt nu, jag har haft flera perioder i mitt liv där det är kämpigt och det kommer komma fler också. Blir trött bara på motgångar, haft många i mitt liv och det tar så mycket energi.
 
Kan bli så arg för att jag mår psykiskt dåligt, för det förstör så mycket för mig, att jag inte orkar jobba just nu. Jag vet att det inte hjälper att bli arg på någon. Blir bara besviken och trött på min psykisk ohälsa - den kan dra åt helvete, så jag kan leva mitt liv och uppfylla mina drömmar och mål i livet.
 
Det kan väl bara gå framåt nu och jag vet att allt ordnar sig, på ett eller annat sätt, jag vet det. Det är bara lite tungt just nu.
 
En dag i taget och ingen är starkare än mig!