Hej igen

 
Hej 💗
 
Nu var det jättelänge sen jag skrev sist. Har inte mått jättebra på nästan två veckor, blev sviken utav en vän som jag trodde fanns där för mig, känt mig allmänt vilsen i livet och känt mig lite ensam och nedstämd.
 
Nu börjar allt kännas bättre igen. Lika bra att jag nu fick reda på hur min vän verkligen va, så slipper jag lägger ner energi och tid på henne, så kan jag lägga ner den tiden på personer som är bättre för mig 💗
 
På måndag drar sommarjobbet igång och ska jobba hela sommaren och ska köra järnet i sommar, blir även färdig undersköterska i Augusti och förhoppningsvis ger det jobb efter sommaren. 
 
Känner mig nog alltid lite vilsen då och då i livet, men har nu verkligen fina personer i mitt liv och mitt vardagsliv kommer bli bättre också med min utbildning som ger jobb och det ger en bättre inkomst och kan då ta mitt körkort osv - så det faller nog på plats tror jag.
 
En dag i taget och göra det bästa utav varje dag 💗