Tankar mitt i natten

 
Hej bloggen 💓
 
Vad har hänt sen sist? Mycket men ändå inte. Är i en situation där jag känner mig fast och hur jag än vänder och vrider så kommer jag inte loss.
 
Arbetslös, men söker massor med jobb, tyvärr hindras jag mycket utav att jag inte har körkort, men svårt och ha råd med ett körkot om man inte har ett jobb, lite moment 22 där 😒
 
Kanske behöver flytta för och få ett jobb och det är jag villig och göra för att kunna få ett jobb, men vill samtidigt inte flytta ifrån mina vänner eller min lägenhet som jag bott i 5 år, så det känns lite dubbelt där 😩
 
Känner mig allmänt  vilsen i livet, misslyckad faktiskt och att jag inte riktigt passar in någonstans. Alltid ska det vara något som tynger än. Nu har jag fina vänner där jag bor, men inget arbete och innan var det tvärtom, det kan liksom inte vara bra på bägge sidorna, utan antingen eller  och jag vet inte om det bara är ett I-landsproblem, men mår bäst utav att ha mina vänner nära, det är dom som får mig att orka. 
 
Vill bara få lite ro i själen och få saker och ting uppklarade, så att jag kan börja mitt liv, ta mitt körkort, arbeta och få en stabil inkomst varje månad, kunna studera vidare en dag, kunna resa och har möjligheten till ett fint hem. 
 
Mycket tankar och oro. Har alltid kämpat på och väntar hela tiden på att det ska vända, så som alla säger att det kommer göra, undrar bara när.