Nya tag

 
Hej 💗
 
Imorgon börjar jag att arbeta igen efter en lång sjukskrivning. Ska faktiskt bli skönt och komma igång och jobba igen. Ska vara i Borås och städa kontorslokaler och det känns jättebra, städa är något jag kan! 
 
Sen ska man väl inte sticka under stolen med att det kommer bli skönt att få ut en bra lön, så att man kan göra mer saker, göra det fint här hemma och piffa till sig lite. Pengar är inte allt, men det hjälper till mycket.
 
Nackdelen med detta jobb är att jag behöver åka iväg redan vid 04.00 på morgonen 😱 så behöver gå upp mitt i natten nästan, men tror man kommer in i det och så kunde jag sova hos en kompis ibland som bor i Borås och nu när våren/sommaren är här så är det ju ljusare ute och då orkar man mer, är ju bara tills vecka 33 detta jobb, så klarar nog av det under denna perioden 😃
 
Kan skriva senare under veckan hur allting har gått och hur det känns.