Växa upp utan en mamma

 
 Jag behöver dig. Jag behöver din hjälp med att guida mig genom livet, jag behöver att du håller om mig när jag är ledsen, jag behöver höra dina råd. Jag behöver dig när det känns som om ångesten håller på och ta över, jag behöver dig.
 
När ingen annan förstår mig, så hade du förstått mig. När ingen annan förstår hur ångest känns, så hade du förstått det. Vilkorslös kärlek och trygghet.
 
Känner mig så vilsen och ensam utan dig. Ingen som hjälper mig, ingen som guidar mig rätt i livet, ingen som stöttar och ger kärlek obegränsat. Allt har blivit så kämpigt och svårt utan dig.
 
Jag är stark, men vill inte alltid behöva vara det. Ibland vill jag bara falla ihop och låta någon hålla om mig och gråta tills det känns bättre. 
 
Jag saknar och jag behöver dig. Snälla kan du inte bara komma tillbaka, bara för en liten stund. Varit utan dig i 6 år nu och förstår inte att det är många flera år utan dig, många fler jobbiga stunder utan dig.